SEE ~ THINK ~ DO ~ CARE charitatívny online marketing workshop

14.11. | 17:00 – 20:00

Popis

See Think Do Care (STDC) je marketingový model , ktorý kladie dôraz na jednotlivé nákupné fázy zákazníka. Do marketingového sveta ho priniesol indický autor niekoľkých knižných bestsellerov a online marketér, Avinash Kaushik.

A prečo sa o tomto modeli budeme rozprávať počas nášho novembrového workshopu? Dôvod je jednoduchý. Dá sa totiž aplikovať na úplne každý, väčší aj menší biznis. Je to jednoduchý framework, vďaka ktorému si budú aj mladí podnikatelia vedieť naplánovať svoje marketingové aktivity efektívne a zároveň ich budu aj efektívne vedieť vyhodnocovať. 

Čo sa naučíte

  • Teóriu modelu See, Think, Do, Care
  • Ako prebiehajú 4 fázy nákupného procesu, resp. myslenie vášho potenciálneho zákazníka v každej z nich
  • Ako využiť model STDC v praxi – pri budovaní brandu, pri tvorbe marketingových a remarketingových kampaní, pri predaji vašich produktov a služieb
  • Akým spôsobom využíva model STDC v praxi Kamil Aujeský vo svojej agentúre samsiDigital

Pre koho je workshop určený

  • pre študentov, potenciálnych podnikateľov
  • pre majiteľov začínajúcich a malých biznisov, projektových manažérov
  • pre fanúšikov marketingu a reklamy
  • pre každého, kto potrebuje nakopnúť svoj biznis

Čo si na workshop priniesť

  • môžete si priniesť notebook, zošit, písacie potreby
  • môžete si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii aj priamo na kurze

Komu svojou účasťou pomôžete

SOS Workshopy sú spoločný charitatívny projekt neziskovej organizácie Sám od Seba a Campus Coworking. Tieto workshopy sú výnimočné v tom, že na nich všetci lektori prednášajú bez akéhokoľvek nároku na honorár a zároveň v tom, že sa všetky vyzbierané prostriedky použijú na projekty vzdelávania finančne a inak znevýhodnených detí a mladistvých. O tie sa celoročne stará Nadácia pre deti Slovenska, ktorej venujeme celý zisk z workshopu.

Prednášajúci

Kamil Aujeský

KAMIL AUJESKÝ

Samsi Digital, Founder & CEO

Zakladateľ a CEO digitálnej agentúry samsiDigital je zároveň od roku 2017 Google Partners Trainerom. To znamená, že má, ako jeden z pätnástich ľudí na Slovensku, na starosti vzdelávanie jednotlivcov a firmy v oblasti digitálneho marketingu. Kamil taktiež vyhral 2x po sebe anketu Bloger roka v kategórii IT, Inovácie a biznis, a okrem týchto aktivít pravidelne organizuje Digitálny Štvrtok, točí Marketing Backstage a venuje sa ďalším projektom a konzultáciám v rámci digitálneho marketingu.

Campus Cowork

Budova Binarium,
Staré Grunty 18, 841 04 Bratislava

sandra-hemzova-campus
SANDRA HEMZOVÁ

Head of Campus Mlyny

Bez Sandry a celého Campus Cowork tímu by sme žiadny z našich charitatívnych vzdelávacích workshopov nezrealizovali. Ak chcete s touto skvelou komunitou spolupracovať aj vy, Sandra je ten, na koho sa môžete obrátiť.